Re: Który zasilacz wybrać

Autor: pitR <nied_at_ra.dy>
Data: Sun 26 Jun 2005 - 17:09:55 MET DST

Użytkownik "Maciej" <maw111@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:d9lpdt$f5n$1@inews.gazeta.pl...
> Który zasilacz wybrać proszę o głosy za i przeciw tylko do tej trójki:
>
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=18094
>
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=15405
>
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=14428
>
> ewentualnie coś o tej samej cenie ale bardzo ciche i trzymające napięcia.
>
> --
> Pozdrawiam

Macieju - nie kupuj nic w komputroniku.
Zakupiony tam markowy zasilacz uległ awarii ale nie to jest problemem.
problemem jest sposób załatwiania jakiejkolwiek naprawy gwarancyjnej.
Nie bede w nieskonczonosc powielał tesktu pojawiającego sie tu czesto
dotyczacego opinii na temat tego sklepu. Powiem tak - absolutna obojetnosc,
ignorancja, i w efekcie wrocil nie ten zasilacz, nie w takim stanie i
niezgodnie z zapisem o warunkach gwarancji. z powodu szacunku do wlasnego
czasu i wlasnego zdrowia ogłaszam że mam ich w dupie. przyciegam nic wiecej
nie kupic. innym radze to samo.

szczegoly chetnie opisze na priv bo mnie mdli juz...