Re: SB Live 5.1 czy integra?

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sun 26 Jun 2005 - 16:08:35 MET DST

Misiek napisał(a):

> jaja sobie chyba robisz :))
> SB live 5.1 lepszy od soundStorma? czlowieku wiesz o czym mowisz? znasz
> charakterystyki tej karty? porownales je kiedys?
>
> OCZYWISCIE ZE LEPIEJ INTEGRE Z A7N8X! (oczywiscie w porownaniu z SB live
> 5.1)

maj 2005, pewien szczecinski sklep komputerowy, rozmowa o karcie
dzwiekowej i glosnikach Creative Inspire T5900...
najlepszy byl fragment:
"zeby wykorzystac te glosniki, to musi pan kupic karte minimum sound
blaster live!, inaczej nie wykorzysta pan mozliwosci tych glosnikow
nawet w polowie".
moje wnioski:
1. dobrze, ze tam nie kupilem kompa,
2. dobrze, ze nie mialem kasy na sb live! i zostala mi "tylko" integra z
asusa,
3. dobrze, ze przeczytalem jakis czas pozniej recenzje o sound storm
(juz mialem kupowac sb live).

reszta do przemyslenia dla pytajacego. zgadzam sie z przedmowca, sound
strom ok.

--
Proximus