Re: Jak uzyskać w napięcie 8 V ?

Autor: NoRek <tadekUSUN_TO_at_kk.kalisz.pl>
Data: Sun 26 Jun 2005 - 12:16:03 MET DST

|3eR|<0 wrote:
> Zrobiłem to zupełnie inaczej. Bez żadnych kosztów i bez wychodzenia
z domu,
> tzn tylko ze śmieciami dzisiaj. :P.
> Wykrzystałem różnice napięć w zasilaczu kompa. Uzyskałęm co prawda nie 8 a 7
> V ale to też wystarcza.
> Pozdro >;-)

Pomyśl co by sie stalo gdybys chcial w ten sposob puscic wentylator z
czujnikiem obrotow(np taki od wentyla na procku) "-"podlaczasz do +5V
"+" do +12V a kabelek od czujnika do plyty i przydala by mu sie jeszcze
masa tylko jak ja podlaczyc...jak do masy to zrobi nam sie zwarcie na +5
  a inaczej pewnie nie zadziala (nie wiem dokladnie bo nie
ryzykowalem:P), wiec rozwiazanie to nie zawsze sie nadaje

--
__::NoRek::__