Re: Problem z zaimportowaniem dysku obcego (WinXP HE).

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 26 Jun 2005 - 12:09:34 MET DST

Uzytkownik "Anna i Zbigniew Grotnik" <azgrotnik@wp.pl> napisal w
wiadomosci news:gmmrb15059a8qn7q4jgqvi3o282ct2ke8f@4ax.com...
> Witam,
>
> Po usunieciu WinXP Pro i instalacji na jego miejsce WinXP HE jeden z
> dwoch dyskow przestal byc czytliwy. W zarzadzaniu dyskami jest on
> widziany jest jako dynamiczny i obcy. Nie ma dostepnej opcji importu
> tego dysku. Jedynie moge go przekonwertowac na dysk podstawowy i tym
> samym stracic wszystkie dane.
>
> Czy jest jakas mozliwosc, aby jakos przywrocic go do zycia i
> odzyskac dane na nim przechowywwane?
>
> Czy zmiana nazwy komputera, uzytkownika lub grupy roboczej na takie
> jak przy poprzednim systemie moglaby pomoc?

> [...]

Przestan Jacku sluchac dyletantów, bo mi sie az zimno robi jak widze,
co za glupoty poplataja....

Powód Twoich problemów jest bardzo prosty - XP Home nie obsluguje
dysków dynamicznych.

Jesli ten dysk powstal poprzez konwersje z dysku podstawowego, to
istnieje mozliwosc odwrócenia tej konwersji bez utraty danych; w
przeciwnym razie musisz podlaczyc go do W2k, XP Prof lub W2k3,
przekopiowac gdzies dane i na nowo go spartycjonowac.

P.S. A poza tym to trafiles na niewlasciwa grupe. Przenies sie na
pl.comp.os.ms-windows.winnt, bo tutaj to NTG.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadajac zmien px na pl/