Re: uzywany dysk i SMART - długie

Autor: badworm <nospam_at_post.pl>
Data: Sun 26 Jun 2005 - 11:26:03 MET DST

Marek Dyjor napisał(a):
> nie daj panie boże mi takiego klienta który się będzie onanizował
> używanym dyskiem.

? Jaką mam pewność, że sprzedający nie okaże się kombinatorem, który tuż
przed sprzedażą dysku dokonał jego zerowania by poukrywać bad-sectory,
które zdążyły już powyłazić? A taki test polegający na wielokrotnym
zapełnianiu i opróżnianiu dysku powinien IMHO takie przekręty wykryć(bo
jeśli bad-sectory razpowyłaziły to i będą następne).

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm{"a" w kolku}post[punkt]pl
GG# 2400455 ICQ# 320399066