Re: opinie nt nagrywarek

Autor: netx <user72wytnij_at_go2.pl>
Data: Sun 26 Jun 2005 - 11:19:47 MET DST

> Toshiba DVD+/-RW SD-R5372VB -
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=14423
Ten napęd nie funkcji sprawdzania jakości nagrania w tym błędów
Jitter,Pit-In,Pit-Out itp. Tak że nie można stwierdzić na jakiej płytce
nagrywa najlepiej (najtrwalej). Nie jest to kwestia braku dołączonego
programu tylko samej nagrywarki ponieważ nawet z narzędziami Nero nie działa
sprawdzanie ilości błędów (które oczywiście są - można się o tym przekonać
na forum.cdrinfo.pl tudzież www.cdrinfo.pl .
Tak że z Toshibą to jest tak, że trzeba zajrzeć na cdrinfo.pl (tudzież na
forum) aby stwierdzić na czym najlepiej nagrywa.
Ze znanych mi nagrywarek - LiteOn i Benq1620 pozwalają na pewno sprawdzić
jakość nagrania, nie wiem jak pozostałe. LiteOn ma nawet własny firmowy
programik do testowania płytek.
Na plus Toshiby zaliczam że wykonane nią nagrania dają się bezproblemowo
odczytywać w stacjonarnych odtwarzaczach DVD.

Pozdrawiam,
Marek