Re: Problem z karta REALTEK

Autor: Marquel <dupa_at_nie.podam>
Data: Sun 26 Jun 2005 - 11:06:36 MET DST

Dnia Sat, 25 Jun 2005 23:04:00 +0200, Ireneusz
<irek6311wytnij@nospam.op.pl> napisał:

> to albo kablowka blokuje cos albo ustawienia polaczen masz na 2 kompie
> zle
> mi na Osiedlu sie jakos z laptopa nie udalo dostac do Netu ..
> Administrator Osiedlowej Sieci jakos wykrywa jak ...
> wlanczam 2 karte na domowym PC i wtedy i na nim nie ma netu ..
> a tak to wszystko spoko .. widza sie i cala reszta ...
> Pozdrawiam Ireneusz

Watpie zeby administrator mi odlaczal dostep do netu dla drugiej karty, bo
jeszcze wczoraj byl, ale na innej karcie. Niestetyy musialem ja oddac,
dzisiaj kupilem tego nowego REALTEKA i kiszka, nie chodzi. Co do ustawien,
na drugim kompie, to probowalem chyba wszystkich mozliwych. No coz,
trudno, moze uda mi sie ja w poniedzialek wymienic na jakas inna, na
ktorej bedzie dzialac. Ale i tak dzieki za pomoc.

--
Marquel
tlen:marquel