Re: Jak uzyskać w napięcie 8 V ?

Autor: Jakub Szułakiewicz <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Sun 26 Jun 2005 - 11:04:59 MET DST

|3eR|<0 napisał(a):
> Użytkownik "NoRek" <tadekUSUN_TO@kk.kalisz.pl> napisał w wiadomości

> Zrobiłem to zupełnie inaczej. Bez żadnych kosztów i bez wychodzenia z domu,
> tzn tylko ze śmieciami dzisiaj. :P.
> Wykrzystałem różnice napięć w zasilaczu kompa. Uzyskałęm co prawda nie 8 a 7
> V ale to też wystarcza.
> Pozdro >;-)

Jak napisał kolega poniżej - nie jest to rozwiązanie "politycznie
poprawne". To mniej więcej tak, jakbyś zapytał ślusarza, jak połączyć
dwa kawałki blachy - on ci będzie polecał kolejno śruby, nity, spawanie
i tak dalej - a po tym wszystkim ty byś je skleił taśmą klejącą...

Takie rozwiązanie nie wyjdzie na zdrowie Twojemu zasilaczowi...

--
Yakhub