Re: Znikający punkt na USB :)

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Sun 26 Jun 2005 - 09:46:48 MET DST

Użytkownik "Krzysztof" <opentv@SPAMNIET.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:d9lljj$7tg$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Problem nastepujący:
> Nagle zanikła możwliwaść obsługi jakichkolwiek urządzeń na USB pod Win XP.
> Urządzenia nie są wykrywane, menager raportuje je jako uszkodzone (stan
> magistrali USB raportuje jako Ok), kiedy nie są. Bios płyty poprawnie
> raportuje stan magistrali USB (przerwania i takie tam). Reinstalacja
> sterowników nie skutkuje.
> Konfiguracja:
> - płyta Abit NF7SL2,
> - windows XP SP1,
> Jakieś sugestie ?
> Dzieki z góry.

Najpierw sprawdź, czy to na pewno nie uszkodzenie sprzętowe (np. odpal jakiegoś
LiveCD, podmontuj urządzenie USB i sprawdź, czy działa).
Potem np. wyłącz na płycie głównej USB, włącz OS, wyłącz komputer, znowu
włącz USB (ja mam np. w firmie takie jazdy ze zintegrowanymi kartami sieciowymi
w komputerach ADAX - wydaje się, że uszkodzona; po wyłączeniu/włączeniu
w biosie działa...)

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,