Re: radio FM

Autor: Speedy <speedy_at_2a.pl>
Data: Sun 26 Jun 2005 - 02:12:47 MET DST

Hej

"lego" <rlego@xxx.op.pl> wrote in message
news:d9jcbs$97j$1@flis.man.torun.pl...
> szukam radia fm do komputera. Nie potrzebuje calego tunera tv+fm, ktorych
> jest masa, wystarczy samo radio. Co polecicie? W sieci widzialem digitusa
> za okolo 20 zl, ale cos kiepsko mi wyglada (zasilanie usb, wyjscie na line
> in, zero opcji..).

Jeśli masz jeszcze w komputerze slot ISA to na allegro takie karty trafiają
się w miarę często, cena zwykle nie przekracza 20 zł. Sam uzywałem dosyć
długo karty MediaForte RadioLink i byłem bardzo zadowolony. A w jednym
miejscu gdzie kiedyś pracowałem była w kompie karta Miro PCM20 - ogromniasta
(przypuszczazm ze nie w każdej obudowie by się zmieściła) i fajna bardzo,
jedyna znana mi karta radiowa z RDSem.
Niestety jest wielkie prawdopodobienstwo ze nie masz slotu ISA bo juz od
dosyć dawna w płytach głównych się ich nie stosuje. A dostać radio na PCI
jest niezmiernie trudno, prawie nikt tego nie robi. Raz czy dwa na Allegro
pokazała się karta Guillemot 2000 i została wylicytowana za ok. 80 zł o ile
pamiętam. A więc za cenę porównywalną z tunerem TV/FM (ja np. kupilem ART
TV na Bt878 za 88 zł).