Re: Nowy laptop - szalony pomysł

Autor: KaNo <fluor.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 25 Jun 2005 - 20:24:23 MET DST

Grzesiaczek <grzesiaczek69_wytnij_to@i_to_tez_o2.pl> napisał(a):

> Aktualnie posiadam peceta z odpowiadającą mi konfiguracją oprogramowania.
> Kupuję laptop. Problem jest taki, że potrzebuję mieć na laptopie (tylko na
> starcie, potem nie będzie już synchronizacji) to samo co na pececie i tak
> samo skonfigurowane. Jak to zrobić?
>
> Mam taki pomysł, ale słyszałem że nie ma prawa wypalić. Otóż planuję zrobić
> sobie obraz partycji dysku C na pececie (bo inne dyski to nic systemowego,
> same dane, więc nie ma problemu) i odtworzyć ją na laptopie. Słyszałem, że
> laptop nie wystartuje wtedy, bo sprzęt nie będzie mu się zgadzał, w
> [...]
Nie jest niebezpieczne, tylko taka operacje nalezy nieco przygotowac. Wiec po
kolei:
1. Zrobic ghostem obraz partycji systemowej PC-ta
2. Sprawdzic jaki chipset, karta graficzna, karta sieciowa itd. jest w PC-cie
i jaki w laptopie
3. W PC-cie w Device Manager wyinstalowac wszystkie niekompatybilne z
laptopem sterowniki (np. dla chipseta, IDE, grafiki itd.)
4. Zresetowac PC-ta i wejsc bezposrednio od ghosta. Zrobic obraz partycji. Ta
partycja bedzie do przeniesienia na laptop.
5. Nie wychodzic z ghosta, tylko odtworzyc partycje na PC-cie z obrazu
zrobionego w pkt. 1
Powinno zadzialac.
Pozdrowienia.