Re: Padła płyta - co kupić pod Athlona XP 2600?

Autor: user <12345_at_bezadrr.pl>
Data: Sat 25 Jun 2005 - 09:16:43 MET DST

Lech Wiktor Piotrowski wrote:
> Padla na tyle niespodziewanie (EPOX 8KRA2I), ze w ogolenie jestem zorientowany
> co teraz na rynku jest warte uwagi. Zeby nie bylo, ze nie czytam archiwum, to...
>
> Chyba glownie polecacie z chipsetem KT880. Czy jest zdecydowanie lepszy od
> nVidia nForce2 Ultra 400?
>
> Jestem gotowy wydac 200+paredziesiat zlotych, no moze nawet 300. Ale wyglada
> na to, ze to, czego potrzebuje znjduje sie blisko 200 zlotych (nie potrzebuje
> np. firewire - to co siedzialo w epoxie 8kra2i na kt600 mi w pelni wystarczalo).
>
> Widze, ze polecacie glownie Asus, Epox i MSI. Jesli mialbym wybierac, np.
> [...]

  moja opinia
  1] asus a7v600-x na kt600 , sa dwie wersje , jedna z niskim czarnym
radiatorem , druga z duzym srebrnym - ta' kup . dobra plyta i tania /190zl/
  2] asus a7v880 -NIE polecam , problematyczny bios AMI
  3] abit kw7 / via880 - jest OK , + pasywny radiator
    / abit znaczaco poprawil jakosc ,,
  po "wpadce" poprzednio przez kondensatory.
4] KV-7 plyta mala , i mankamentem jest wiatrak ktory za 6 miesiecy sie
zatrze. Dlatego lepiej kupic KW-7 - nowsza i pasywna. / 220 zl/

  "Via" jest dobrze kompatybilna , / np: dla pamieci /
zwalaszcza jak chcesz miec tez linuxy i unixy ,,
solaris-10 instaluje sie bezproblemu