Compaq Presario 2800 - uszkodzenie powypadkowe

Autor: Przemek <p_ciborowski_at_aster.pl>
Data: Sat 25 Jun 2005 - 00:20:30 MET DST

Witam.
Nie wiem czy na dobrą grupę pisze, jeśli nie to skierujcie dokąd wysłać.

W firmie leżał laptop Compaq Presario 2800, niedziałający po upadku,
jako że nie mam swojego lapa chciałem mu się przyjrzeć i zabrałem do
domu (trochę się wytrząsł w samochodzie).

Włączam w domu wszystko działa bios ok, odpaliłem windę wszystko ok,
net działa, dźwięk i wsio. Postanowiłem wywalić windę i postawić
linuksa, zainstalowałem Fedore4 przez net (kilka godzin pracował) rano
była zainstalowana, pobawiłem sie trochę nim wszystko ok.

Zabrałem do samochodu (znów drobne wstrząsy) włączam w firmie i nie
działa.

Jak włączam zasilacz to pokazuje ze jest (diodka) jak włączam przycisk
to dzieje się:

Zapala się dioda że jest włączony
Włącza sie matryca tzn jest czarny ekran ale widać ze dostała zasilanie
Kilka razy mruga diodka od dysku (4 chyba).

I to wszystko.

Jak wyłączam to chwile sie świeci dioda od dysku i się wyłącza.

Co robiłem, rozebrałem go w drobny mak i szukałem uszkodzeń
mechanicznych - nic nie znalazłem.
Wyjąłem baterie od biosu - bez efektu.

Może ma ktoś jakiś pomysł co mógłbym zrobić?

Generalnie skoro działał i instalacja fedory poszła to nie jest zepsuty
dokumentnie, pewnie jakiś drobiazg.

Pozdrawiam.

Przemek Ciborowski.