Re: wentylator 92mm

Autor: aster <macinek5_at_wp.pl>
Data: Fri 24 Jun 2005 - 21:32:15 MET DST

Proponuje kupić 2 wiatraki z regulatorami obrotów, gdyż ciche wiatraki są
mało wydajne. Ja mam wiatrak który jest tak cichy żę jak mucha przelatuje to
go nie słysze, bo go zagłusza. Ma całe 9 dba. Kup taki do 17 dba a nie
bedziesz go słyszał. Wszystko zależy jeszcze ile inne twoje wiatraki
wydają... Ja poznaje tylko po diodach ze komp jest włączony.