Re: Canon Pixma 4000 a druk na CD-R

Autor: majtol <majtol_at_USUN.bbs.pbks.pl>
Data: Fri 24 Jun 2005 - 21:21:11 MET DST

Grześ Mokrzycki napisał(a):
> Witam!
>
> Planuję kupić drukarkę Canon Pixma 4000. Jej głównym przeznaczeniem będzie
> nadruk na płytach CD-R i DVD-R. Wszędzie podawana jest prędkość druku na
> papierze. Czy ktoś z grupowiczów ma może doświadczenie w drukowaniu na CD-R?
> Chodzi nie tyle o jakość (tę widziałem), ale o szybkość druku i wygodę obsługi
> tacki dołączonej do drukarki.

Tymi szybkosciami co podaja to sie nie przejmuj ;)

mam canona (co prawda 3000 , ale machanicznie to prawie to samo), pisza
  cos kolo 14(17) stron nie minute a mi z zegrakiem w reku wyszlo 3 ...

te dane to szybkosc z jaka drukarka moze przesuwac papier (bez drukowania)

co do plytek, to lepiej oprogramowany jest epson

np w nero - jak by mial epsona, to plytke drukowalbym od razu, a przy
canonie musialem wklepac nowa definicje papieru ...

--
pozdrawiam