Re: Zmiana BIOS: Ami na Award

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Fri 24 Jun 2005 - 17:55:11 MET DST

Użytkownik "Wlodek (z pracy ;)" <kotopies78@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:d9h4af$gqn$1@inews.gazeta.pl...
> Henry\(k\) <henrico8@op.pl> napisał(a):
>
> (ciap)
> przykre :(
> a pod naklejką ???

No właśnie nie mam dostępu do płyty ASUS P4B-MX na rynek konsumencki.
W mojej (robionej dla HP, gdzie nawet DIP Switche służą do czego innego)
jest Firmware Hub Intel 82802AB czyli 4Mbit-owa

Na zdjęciach i w instrukcji do tej płyty jest coś Atmela o wielkości 2Mbit.
Tylko że czy to jest faktycznie Firmware Hub np. AT49LH002 czy jakiś zwykły
Flash EEPROM AT29LV020 .

--
Henry(k)
Odpowiadając na majla usuń cyfrę z adresu.