Zawieszanie się komputera...

Autor: szymek <szyymek_wytnij__at_gazeta.pl>
Data: Fri 24 Jun 2005 - 17:17:47 MET DST

Witam!
Moj problem jest następujący, otóż system mi sie zawiesza podczas
uruchamiania jakiejkoliwek gry czy tez programu czy nawet podczas
przeglądania stron flashowych.

Mam oczywiscie Windows XP, sprawdzałem juz kosci RAM i sa na 100% sprawne,
karta grafiki tez juz została przetestowana.
Dla potwierdzenia tego faktu testowałem w tym komputerze sprawne
podzespoły(ram i grafika) z innych komputerow i bylo to samo.

Przypuszczam ze to moga byc problemy z procesorem.
Mam Pentium 1,5 ghz
Czy takie objawy jak przedstawiam ponizej moga swiadczyc o tym ze procek
jest walniety?
Zainstalowany jest na moim systemie program SPEEDFAN i podczas normalnej
pracy tzn gdy komputer jest właczony i gdy chodze jedynie po stronach www
temperatura procesora wynosi 30-34 stopnie a zuzycie procesora waha sie
pomiedzy 20-60 %. Jednakze jak uruchamiam prosta gre przeznaczona powiedzmy
na procek o czestotliwosci jedynie 60 mhz zuzycie procesora wzrasta do 100%
a tempretura po 2 minutach wynosi juz 50-55 stopni i jest tylko kwestia
czasu kiedy komp sie zawiesi
Obudowa stoi w chlodnym miejscu , jest zamknieta, wymienialem ostatnio
paste, wiatraczek oraz koszyk i nie zauwazyłem istotnej poprawy.

W tle nie chodza zadne procesorozerne procesy, system jest czysty od
wirusów , robaków i innego tego typu badziewia
Nie moge zainstalowac nawet ponownie systemu na innym dysku bo po chwili
system sie zawiesza na poczatku kreatora...

Pomysły mi sie juz powoli koncza i nie mam juz wiekszych mozliwosci
testowania , pozostał mi do sprawdzenia zasilacz, własnie procesor i
ewentualnie płyta głowna

Proszę o opinie i doradzenie co robic i co powoduje taki stan rzeczy..

dzieki

pozdrawiam
Szymon