Abit NF7 a ATX12v

Autor: Malgorzata Lewicka <saddie_at_hell.pl>
Data: Fri 24 Jun 2005 - 15:49:53 MET DST

   Witam,
   mam taki głupawy problem: zasilacz, Tagan 380W, ma wtyczkę zgodną
z nowym ATX, tzn. 24-pinową, rozdzielaną na 20-pin i 4-pin. Płyta
(Abit NF7 v.2) ma oba gniazda, 20-pin i 4-pin. I wszystko byłoby świetnie,
gdyby nie to, że wtyczka i slot 4-pin są ze sobą niekompatybilne. Zamiast
być swoimi lustrzanymi odbiciami, żeby się dało wetknąć jedno w drugie,
mają identyczny układ, w związku z czym nie mogę podłączyć ATX12v. O co
chodzi? NF7 ma jakiś dziwny slot, Taganowi się coś pomerdało czy po prostu
mam olać kwestię i pozostać przy wtyczce 20-pin?

Saddie

--
    saddie
    hell.pl          http://aravis.itpp.pl/oaza.jpg