Re: Problem z pamiecia ?? Problem z plyta ??

Autor: <dcart_at_wp.pl>
Data: Fri 24 Jun 2005 - 15:25:17 MET DST

> A czytałeś dość kontrowersyjny test chipa, który z tego modelu zrobił
> (równie) kontrowersyjny model (tzn. poniżej 300W)?

No coz akurat "kontrowersyjnych" testow chipa juz bylo wiele. I przegladajac
rozne fora mozna przeczytac co o "testach chipa" sadza ludzie (mniej lub
bardziej znajacy sie na sprzecie).

Bazujac na opiniach benchmark.pl, tweak.pl i opiniach ludzi majacych stycznosc
z produktami chiefteca (konkretnie chodzi tu o model 360W) mozna powiedziec ze
to dobry zasilacz. Jezeli nie ufamy "polskim testom" pelno jest recenzji tego
modelu na zagranicznych portalach zajmujacych sie sprzetem. I tak nikt nie
zrobil z niego modelu ponizej 300W.
No a ze Chip tak zrobil no coz widac Codegen im duzo zaplacil by ich produkty
nie wyszly jako najgorsze.

P.S. gdy mam zamiar kupic jakis produkt lubie najpierw zprawdzic
recenzje/opinie. Czesto juz sie zdarzalo ze jakis naprawde dobry produkt gdzies
tam zostal zle oceniony. No coz trudno. Zawsze trzeba przejrzec pare/parenascie
opini/recenzji i na tej podstawie wyciagnac wnioski.

Pozdrawiam