druga kość pamięci

Autor: Marek 'Qrczak' Potocki <na.drzewo_at_las.pl>
Data: Fri 24 Jun 2005 - 13:19:17 MET DST

Witam.

Mam płytę Gigabyte GA-8I845GV. Na tej płycie dwa sloty na pamięć.
Dotychczas wszystko było OK, ale postanowiłem ją rozbudować, a co za tym
idzie dołożyć drugą kość.

Po założeniu kości do drugiego gniazda komputer nie startował, a jedynie
wydawał odgłosy a la zablokowana klawiatura (takie trzeszczenie).
Po kilku eksperymentach doszedłem do tego, że jeżeli cokolwiek jest w
drugim gnieździe, to efekt jest zawsze ten sam.

No to postanowiłem zaktualizować BIOS - a nuż pomoże. Pomogło - teraz po
włożeniu czegoś do tego gniazda komputer resetuje się co jakieś 5 sekund.

Co ciekawe - dokładnie ten sam objaw jest w innej maszynie z taką płytą,
więc to chyba nie jest kwestia uszkodzonego egzemplarza.

No i prośba do Was - czy macie jakiś pomysł, co z tym zrobić?

--
Pzdrw wrocławski Qrczak
Przewodnik sudecki klasy 0.