profile barwne do laptopów

Autor: aladin07 <aladin07_at_wywal_to.go2.pl>
Data: Fri 24 Jun 2005 - 11:56:02 MET DST

czesc wszystkim
szukam u szukam choc wiem ze to troche nie ta grupa ale
gdzie mozna odnalezc jakies profile barwne dla ekranow w laptopach
ja mam konkretnie acera travelmate 4051
moze nawet do jakis innych by pomogly
teraz mam nieco za czerwono itp itd i samodzielna reczna kalibracja
troche sie z celem mija bo dluuuuuugo by to trwalo

dodam ze nie chodzi mi o baaaaardzo dokladne odwzorowanie barwne
ale jako takie zeby bialy byl bialy a nie rozowy