Re: LiteOn LTR-52327S wykrywany jako SCSI

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Fri 24 Jun 2005 - 11:37:43 MET DST

Michał Klimczak w wiadomości <news:d9fb7j$s2c$1@nemesis.news.tpi.pl>
napisał/a:

> na LiteOn LTR 52327S. Problem wydaje mi sie, po przeanalizowaniu logow,

> urzadzen oba napedy mam wykryte jako SCSI CdRom Device :(. Efekt tego

Nie mam pojęcia, jak to zrobiłeś. Ja wprawdzie aktualnie podłączyłem taką
nagrywarkę przez przejściówkę IDE-USB2.0, ale w czasach, kiedy była podpięta
normalnie, to chyba jednak nie figurowała na liście urządzeń jako SCSI - ale
sprawdzę to jeszcze dzisiaj.
Generalnie - instalujesz XP, SP i poprawki do niego, sterowniki IDE nvidii
(ja zainstalowałem też tą nvidiową nakładkę na sterownik IDE, nie pamiętam
nazwy), sterowniki Adaptec ASPI w wersji _4.60_ (trza trochę poszukać po
sieci, ale są jeszcze dostępne, nie należy sugerować się sugestiami
instalowania najnowszych - jak odpalisz potem nero info tool, to zobaczysz,
dlaczego), potem nero w którejś wersji 6, może być w najnowszej. I powinno
działać - XP to system dla idiotów, "ma się toto włączyć i działać", dlatego
jak nie działa, albo dzieją się takie cuda, jak u Ciebie, to jest problem...

> wiem o co tu moze chodzic, a na stronie LiteOna nie znalazlem sterow do
> CDROMow... Jakies pomysly?

Bo i po co miały by być, to nie czasy dosa, wingów* mają stery do takich
rzeczy własne.

> Log z nero (oczywiscie z wycietym naglowkiem...):

no tak, typowy linuksowiec ;)

ps.: zapytaj może lepiej na jakiejś grupie poświęconej stricto XP (np.
alt.pl.comp.os.windowsxp), ta jest bardziej sprzętowa...

--
Pozdrawiam,
  Gargamel