Karta graficzna do.. grafiki

Autor: Ingarden <lesnikUSUN_at_megapolis.pl>
Data: Fri 24 Jun 2005 - 11:02:36 MET DST

Zajmuje sie glownie grafika 2D i muzyka (te aplikacje tez z reguly nie sa w
3D ;). Raczej nie gram, nie interesuja mnie najnowsze osiagniecia kart
renderujacych trylion face'ow na sekunde. Szkoda mi wiec pieniedzy na to,
wolalbym zainwestowac je np. w pamiec. Ostatnio, kiedy pamietam, do 2D
kupowalo sie glownie Matroxy, ktore (wsrod budzetowych kart) mialy najlepsza
jakosc obrazu i takie tam. Jak to teraz wyglada? (dodam, ze karta nie musi
obslugiwac dwoch monitorow).

Pozdrawiam.

--
le