Klawiatura + ATI Radeon - pytanie o ustawienia

Autor: marlet <marlet1_at_op.pl>
Data: Fri 24 Jun 2005 - 10:50:36 MET DST

witam
Kupiłem nowy komp :) Lecz po wgraniu windy mam mały dylemacik. Otóż po
włączeniu kompa nie mam literki ć (c z kreską). Gdy wciskam (np w gg)
ctrl+c o włącza mi się ati catalyst control center. Aby uzyskać
nieszczęsne ć muszę włączyć ustawienia ATI Radeon (9550)i w Hotkeys
wyłączyć funkcję skrótu (akurat ten skrót to ctrl+alt+c) - zmiany
oczywiście zapisuję. No i już mam np w gg ććć.
Problem w tym, że po ponownym uruchomieniu kompa ustawienia ATI nie
zostają zapamiętane :( - i znowu muszę zmienić ustawienia
Proszę o sugestie jak sobie z tym poradzić
marek