Trzeszczenie w słuchawkach.....

Autor: zibi <r_bednarz_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 24 Jun 2005 - 10:17:20 MET DST

Witam

Trzeszcza mi sluchawki jak cholera. W regulacji glośnosci dalem "wycisz"
wszystko z wyjatkiem Wave i oczywiście Głośnosci - nic nie pomoglo. Dodam ze
nie slucham nic z plyt CD a tylko mp3 i tego typu.

Karte muzyczna mam zintegrowana. System XP. Sterowniki juz zmienialem.
Ruszanie kablami tez nic nie daje.
Nie oczekuje wiele od dzwieku, tylko tyle aby nie trzeszczal.

Wie ktos jak zdiagnozowac przyczyne ??

Pozdr.