Re: Padła płyta - co kupić pod Athlona XP 2600?

Autor: INDYGO29 <Indygo29_at_vp.pl>
Data: Fri 24 Jun 2005 - 06:29:29 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Rynkowski" <ryniobydSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości
news:d9f2r2$1qv$1@korweta.task.gda.pl...
> Pewno, jak wielu innych użytkowników Abit-a pamięta
> masowo padające kondensatory - "kultowa",
> ale nie jedyna płyta BE-6 II :-)
> Ja od tego czasu przestałem interesować się
> i omijam Abit-a.
> Najgorsze jest to, że w zaczyna to dotyczyć także
> innych firm. Dokładnie to samo miałem na Gigabyte
> GA7VAX, no i Soltek 75DRV. Chyba nie ma reguły.

Oj no jasne że nie ma reguły:)
Ja jakos mam do czynienia z AN7, i dwoma NF7-Sv2 na bierzaco i zadnych
problemów z nimi nie było :) Stoją na nich (AN7 i NF7-Sv2) Bartki 2500 i na
drugiej NF7-Sv2 Palomino 1700:))) Z Palomino jak to z nimi słabo się kręcą,
ale za to Bartki kręcą się bosko na 3200 :))) Więc chyba jest to uzaleznione
od parti która się trafi:) Choćć gdzies kiedyś wyczytałem że Abit poprawił
jakość zakupionych kondensatorów po tym jak faktycznie zaczeły się zgrzyty
po ich pecznieniu :)))
No ale cóż, niech wybiera nasz kolega :)))