Re: Nowy laptop - szalony pomysł

Autor: Grzesiaczek <grzesiaczek69_wytnij_to_at_i_to_tez_o2.pl>
Data: Thu 23 Jun 2005 - 23:13:13 MET DST

Użytkownik "adasiek" <podolany@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
news:d9f3ms.1eo.1@podolany.art.pl...
> poza tym milo sie czyta, ze czynnosc ktora (jak sadze) dla min. polowy
> czytelnikow i pisarzy na grupie jest czynnoscia rutynowa, dla Ciebie
> jest "szalonym pomyslem";;

Parę lat temu, gdy po zmianie płyty głównej na nowszą po raz pierwszy
uruchomiłem pecet, instalator poprosił mnie o płytę instalacyjną "Windows
95". Nie włożyłem jej, kliknąłem na "Pomiń plik" czy jakoś tak. Efekt był
taki, że następnym razem system już nie wystartował. Uszkodzeniu uległ MBR
dysku twardego i było to tak poważne, że nie tylko nie dało się odzyskać
danych, ale i dysk fizycznie nie nadawał się do użytku.