Re: błędy przy starcie kompa

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Thu 23 Jun 2005 - 20:28:27 MET DST

Radosław Sokół wrote:

> Przede wszystkim wyjmij (delikatnie!) układ Flash EEPROM,
> i włóż go na nowo. Oglądnij też kondensatory elektrolityczne
> na płycie głównej, czy nie napuchły. Sprawdź miernikiem
> napięcia dostarczane przez zasilacz.

Na początek bardzo dziekuję ;)
CMOS wyjąłem i choć nie było efektu to zacząłem się bawić w uruchomienie
np. tylko z podłączonym CD - ruszył !
to wróciłem do hdd - nie ruszył :(
poprzekładałem wtyczki zasilające i ... ruszył!
wygląda że ta jedna do której był podpięty hdd jest walnięta (albo w
zasilaczu?) nie mam miernika więc poszedłem tą metodą.

Pozdr.
Wojtek