Re: Przednie wyjscie na słuchawki

Autor: Kaja <melomanka_at_bez.spamu.autograf.pl>
Data: Thu 23 Jun 2005 - 18:57:46 MET DST

23 Jun 2005 16:07:55 +0200, blackx@o2.pl napisał(a):

> No super ale ja chce sobie wyprowadzić na zewnatrz również wyjscie na mikrofon
> (takowego na głośniczkach nie mam) a mam słuchawki z mikrofonem.

Mnie też by się coś takiego przydało.
 Nowe głośniki Creative z gniazdem słuchawkowym wrzuciłam do szafy i
podłączyłam ponownie stare, sprawdzone i solidne głośniki NTrust, które
niestety nie mają wejścia na słuchawki. Też używam słuchawek z mikrofonem.
Jakiś czas temu kupiłam sobie rozgałęziacz, ale mam dźwięk tylko "w jednym
uchu". Jak poruszę to jest ok, ale nie mogę przecież ciągle komputera z
biurkiem odsuwać, żeby się tam dostać. Podłączyłam więc taki kabelek
(przedłużacz), który mam bardziej pod ręką i przekładam wtyczki
(głośniki/słuchawki z mikrofonem). Też się muszę nagimnastykować z tym, bo
po przełożeniu wtyczki gra jeden głośnik ( mono?) albo słuchawka na jedno
ucho. Muszę powyginać/ poruszać tym kabelkiem, żeby grało normalnie. Nie
wiem czy to kabelek gdzieś uszkodzony, czy coś innego, pomimo, że później
- jak nie poruszę tego kabelka to gra normalnie.

--
Kaja