Re: Sony 17 LCD HS75 czy warto?

Autor: <lev_at_k>
Data: Thu 23 Jun 2005 - 17:36:15 MET DST

M wrote:

> Kurcze strasznie brzydki jest, widzialem na zywo...i ponoc ma matryce
> LG/philipsa-gdzies mignelo mi takie info.

Hmmm.. a tak z ciekawości - czy uważasz że matryca LG/Philips to minus w
przypadku wspomnianego monitora? Przecież Sony też często i gęsto
korzystało z ich matryc, szczególnie w wyzszych modelach wykonanych w *IPS..

> A co jest nie tak z tym sony hs75?
> ze jakos mi go nie polecasz?:-)

Może ze względu na czestą awaryjność paneli przez nich firmowanych (bo
nie produkowanych przecież) - szczególnie po okresie gwarancyjnym?

> pozdrawiam M

Pozdrawiam