Re: Co nowego w LiteOn SOHW-1693S?

Autor: Dragunov <x_at_x.ru>
Data: Thu 23 Jun 2005 - 19:03:32 MET DST

Andre napisał(a):

> no dobra wybralem. moze i niedokladnie przeczytalem ale na prawde tak
> nie liczysz sie z kasa ze chcesz koniecznie kupowac plyty RW DL???
> plyty jednokrotnego nagrywania kosztuja ok 25zl zatem mozna
> wywnioskowac ze RW beda kosztowac ok 100-150zl. ja bym juz kupowal
> plyty 4,7gb za 5-10zl... ale Twoja decyzja...

Wspomniałem o nośnikach w przyzwoitej cenie, liczę się z pieniędzmi.
Chodzi o to, że jeśli wkrótce miałyby się pojawić nagrywarki z obsługą
DL_RW, to chętnie bym poczekał, bo u mnie sprzęt się szybko nie zużywa
(typowo domowa spokojna eksploatacja bez manii zbierania danych) i
mógłby sobie poczekać do czasu, aż wejdą do obrotu nośniki w przystępnej
  cenie. Przewiduje, że kupiona nagrywarka będzie przez ok 3 lata
chodzić ok jeśli nie trafię na wadliwy model albo egzemplarz. Mam
nadzieję, że troche wyjaśniłem swoje intencje.

Pozdrawiam