WinXP - odchudzanie

Autor: Script <sckiddie3_at_wp.pl>
Data: Thu 23 Jun 2005 - 12:02:44 MET DST

Witam.

Przymierzam sie do malego odchudzenia tegoz systemiku, przed utworzeniem obrazu partycji
systemowej i mam w zwiazku z tym kilka pytan :
1) w katalogu C:\Windows pojawilo mi sie okolo 40'tu katalogow tego rodzaju
"$NtUninstallKB885835$" , jak mniemam (i jak widac :) to jakies info na temat deinstalacji
jakiegos softu, czy mozna to wykopac bez strachu o kondycje systemu ?
2) widze tam tez katalog "ServicePackFiles" - czy ta sa tylko jakies instalaki service
pack'a (ktore moge sobie trzymac np. na CD) i moge je usunac, czy pliki z ktorych system
korzysta podczas pracy i sa niezbedne ?
3) katalog "PCHEALTH" - nie korzystam z tego, usunalem z uslug, czy moge bezpiecznie
wywalic bezpiecznie tez caly ten katalog z C:\Windows ?

I ostatnia rzecz - czy katalog "Documents and Settings" da sie w jakis sposob przeniesc z
partycji systemowej C na inna ?
Z gory dzieki za informacje.

PS Bylbym wdzieczny za nie odsylanie mnie do google'a , bo troszke mi sie spieszy... ;P

Pozdrowienia
Script