Re: Nowy laptop - szalony pomysł

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Thu 23 Jun 2005 - 11:30:05 MET DST

Grzesiaczek napisał(a):
> Aktualnie posiadam peceta z odpowiadającą mi konfiguracją oprogramowania.
> Kupuję laptop. Problem jest taki, że potrzebuję mieć na laptopie (tylko na
> starcie, potem nie będzie już synchronizacji) to samo co na pececie i tak
> samo skonfigurowane. Jak to zrobić?
>
> Mam taki pomysł, ale słyszałem że nie ma prawa wypalić. Otóż planuję zrobić
> sobie obraz partycji dysku C na pececie (bo inne dyski to nic systemowego,
> same dane, więc nie ma problemu) i odtworzyć ją na laptopie. Słyszałem, że
> laptop nie wystartuje wtedy, bo sprzęt nie będzie mu się zgadzał, w
> [...]

Nie da rady. Sprzet jest inny w laptopie i w komputerze. Odtworzysz z
obrazu i okaze sie, ze nie ma wlasciwych sterownikow np. do karty
graficznej. W takim przypadku musisz poinstalowac wszystko recznie i
pozniej zrobic obraz dysku jako kopie. Jak raz poinstalujesz wszystko i
zrobisz obraz dysku, to pozniej w razie czego odtworzenie systemu z
obrazu zajmie Ci nie wiecej niz 15 minut :)

--
Proximus