błędy przy starcie kompa

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Thu 23 Jun 2005 - 11:19:41 MET DST

Witam,

Komputer Duron 650, MB: K7VZA
objawy: przy starcie - CMOS checksum error, lub looking for drive A i wisi.
Niekiedy idzie dalej i znajduje hdd i wisi
Spradziłem HDD podpięty do innego PC, błędów brak,
odpiąłem wszystko co pobiera prąd (cd, fdd) i nadal to samo
sprawdziłem na innej kości pamięci to samo
zmieniłem baterię na płycie to samo

jakieś pomysły?
walnięta płyta?

właściciel tego kompa mówi że zaczęło się krótko po odczycie jakiej
dyskietki niewiadomego pochodzenia. Najpierw zaczął się wyłączć po
chwili, potem wywracać podczas ładowania Windowsa, w końcu odjawy jak
opisałem. Wszystko w ciągu tygodnia.

Pozdr.
Wojtek