Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO_@gazeta.pl> wrote:
> A to dobre. Rzecznik konsumentów stwierdził, że na ich olewactwo
> klienta przez serwis gwarancyjny nie ma sposobu - jak się klient
> bardzo pulta to kierują sprawę do sądu i mało ich obchodzi, co będzie
> dalej - mają do tego dobrze opłacanych prawników, więc serwis
> gwarancyjny nie musi funkcjonować.
A tak na marginesie - UOKiK prowadzi wlasnie postepowanie w sprawie
praktyk niedozowolonych stosowanych przez siec, do ktorej nalezy miedzy
innymi MM - chodzi glownie o ograniczenie w praktyce odpowiedzialnosci ze
zgodnosci z umowa do 6 miesiecy. Po tym okresie, zaslaniajac sie
domnimaniem z art. 4 ust. 1, odmawiaja WOGOLE przyjecia reklamacji o ile
wraz z jej zlozeniem konsument nie dolaczy ekpertyzy [utraca to wiekszosc
reklamacji, zwlaszcza drobniejszych]. Jesli ktos spotkal sie z takim
dzialaniem i nie kocha za bardzo MM, dobrze by dostarczyl do swojego
wlasciwego miejscowo Miejskiego/Powiatowego Rzecznika Konsumneta dokumenty
o tym swiadczace, najlepiej przed 30 czerwca 2005 r.
-- Pozdrawiam, Michal Bien mailto:mbien@mail.uw.edu.pl #GG:351722 #ICQ:101413938 Stop dla patentow na oprogramowanie! Dodaj swoj glos: http://patenty.komada.org/index.phpReceived on Thu Jun 23 09:00:25 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 23 Jun 2005 - 09:51:27 MET DST