Coś to chyba nie normalne...

Autor: Gibol <pgportal_wytnij_to__at_wp.pl>
Data: Wed 22 Jun 2005 - 23:11:32 MET DST

Mam płytę główną MSI 845E MAX i procesor celeron 1.7 GHZ. Coś jest nie tak
chyba... Jak grałem w GTA:SA zauważyłem że nna początku gry jest normalnie
ale z czsem gra zaczyna się ciąc... Zainstalowałem więc FuzzyLogic4... A tu
temperatura zaraz po wyłączeniu gry 70*C! Napięcię sobie skacze od 1.68 do
1.79 !!
Zrestartowałem kompa a tu FSB 103,8 Mhz. Dodam jezcze że niedawno wymieniłem
na płycie 3 kondensatorki bo stare się wysadziły. Procek ma standardowe
chłodzenie obudowa jest odkręcona jest posmarowane silver pastą... I co z
tym zrobić?