Re: problem z siecia na Asus A8N-SLI Deluxe (dlugie)

Autor: - Blade - <m2k_at_USUNwp.pl>
Data: Wed 22 Jun 2005 - 21:26:45 MET DST

roobert napisał(a):
> Witaj,
> Mam ta sama plyte i rowniez problem z tym kontrolerem Ethernet.... u mnie
> nie ma takich drastycznych objawow aczkolwiek ping szaleje... musi byc jakis
> BUG.. uzyj drugiego interfesu sieciowego i bedzie ok.

Hej,
zgadza sie, tak wlasnie zrobilem, ale podjaral mnie ten firewall
dzialajacy z sieciowka nVidii, no ale trudno.
Na zagranicznych grupach doszukalem sie wiadomosci, ze wszyscy maja
takie problemy z ta plyta: slabe pingi, slaby transfer, albo w ogole
zanika. To jest problem prawdopodobnie niedopracowanych driverow nForce.
Miejmy nadzieje, ze to poprawia :)

Dzieki za odpowiedz,
pozdrawiam,

- Blade -