CD-ROM jako CD player

Autor: Jakub Szułakiewicz <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Wed 22 Jun 2005 - 20:36:37 MET DST

Witam. Mam następujące pytania dotyczące typowego napędu CD ROM:

1. Czy taki napęd jest w stanie działać bez komputera? Myślę o tym, że
miałby podpięte tylko zasilanie... Bo skoro i tak ma on wyjście audio...
I przyciski do sterowania z przodu...

2. Jeżeli 1. to czy wymaga on dostarczenia zarówno napięcia 5 i 12V czy
też wystarcza mu jedno z nich (jeśli tak, to które?)

3. Czy miał ktoś z Was jakieś doświadczenia z takim właśnie
uruchamianiem CD-ROMu ?

Ostatnio zastanawiam się nad jakimś tanim odtwarzaczem CD pasującym do
mojej stareńkiej wierzy Unitry :]...

--
Yakhub