Re: USB 2.0 - jak sprawdzic

Autor: majstermod <majstermod_at_op.pl>
Data: Wed 22 Jun 2005 - 20:22:22 MET DST

J.M.Oizo napisał(a):
> czym srawdzic czy port usb działa jako 2.0 czy jako 1.1??
> Zakupiłem plejerek Mp3 w standardzie USB 2.0 a jak kopiuje mp3 na niego to
> idzie 300kB/s.
> System to winXP Pro , płyta gł to Gigabyte 7N400Pro2

Może wsprawdź w BIOS opcję USB 2.0, domyślnie jest prawidłowo, ale moze
przypadkiem przestawiłeś.
Opcja w Integated Peripherals: USB Host Conroller ustaw na V1.1+V2.0

Drugie co mi przychodzi do głowy to system, zainstaluj Service Packa.
Zakładam że nie masz, bo nie podałeś wersji systemu.

Jak to nie pomoze, to szukaj dalej tutaj:
http://www.usbman.com/winxpusbguide.htm

--
majstermod