Re: Dziwna sprawa z cd-romem

Autor: majstermod <majstermod_at_op.pl>
Data: Wed 22 Jun 2005 - 20:06:27 MET DST

Możliwe.
Moc lasera jest w przybliżeniu stała.
Jeśłi płyta obraca się szybciej to laser nad danym obszarem jest krócej.
Jak jest krócej, to wypala płycej i stąd problem z odczytem.
Napęd odtwarzający jest za mało czuły.
Takie problemy zdażały się szczególnie przy odczycie płyt audio,
nagranych słabą nagrywarką, w sprzęcie stacjonarnym. Wiele osób nadal
używa niższych prędkości nagrywania dla uzyskania lepszej jakości.
Nie zawsze jest to koneczne, ale przyzwyczajenia...

--
majstermod