Re: Co nowego w LiteOn SOHW-1693S?

Autor: Dragunov <x_at_x.ru>
Data: Wed 22 Jun 2005 - 20:01:19 MET DST

Andre napisał(a):

> czlowieku czy Ty czytasz co ja tam napackalem?
> te wszystkie rzeczy juz od dawna sa na rynku. ceny to jedno ale towar
> jest. wystarczy sie rozejrzec po allegro...

Czytam, staram się jak mogę, ale mam wrażenie, że nie zostałem w pełni
zrozumiany. Chodziło mi o płyty kasowalne (RW) dwuwarstwowe, a takich
jeszcze nie ma w ofercie tych dwóch producentów - wnioskuję z wykazu
produktów na ich stronach. Od czasów cd-rw 2x zawsze używałem znacznie
częściej nośników kasowalnych niż jednorazowych, stąd moja rozterka czy
nie poczekać na płyty kasowalne 8.5G czy ile tam w danym standardzie
przewidują. A teraz wybieraj, albo ja źle napisałem albo Ty niedokładnie
przeczytałeś.

Pozdrawiam