Re: Outlook Express - przestalo funkcjonowac otw. okna IE z linka w mailu //HELP!

Autor: Paweł Neugebauer <p.neugebauer_at_advanto.pl>
Data: Wed 22 Jun 2005 - 16:58:26 MET DST

> Tak, zmień zasilacz ... albo grupę,
> bo ta grupa jest tylko i wyąłcznie sprzętowa !
> PW - bo nie pierwszy raz śmiecisz na tej grupie.

Wiem, ale tak po prawdzie nie ma wyboru - bo kiedys byly grupy
pl.comp.os.windowsXX - ale dla XP juz taka nie powstala. Nie ma tez o
czytnikach, pomyslalem wiec, ze tutaj siedzi wiele osob, ktore w tym siedza
na codzien i moze bardziej sie znaja na takich sprawach niz ja.

Dzieki i przepraszam za spam.

P.