właczanie kompa

Autor: Nutria <xnzvy_nyyrteb_at_gyra.cy>
Data: Wed 22 Jun 2005 - 15:22:15 MET DST

Wcześnie w jednym z topików napisałem ze gdy włączam komputer i po jakimś
czasie go wyłącze i za powiedzmy minute chce go wąłczyć to sie nie wąłczy
wiatrak procesora chodzi lewo prawo i słychać dzwiek yu yuy yu. Ale cos nowe
go zauważyłem jeżeli go wyłącze i nie wyłacze listwy to się właczy a jak
wyłącze listwe i wąłżće i nacisne guzik na obudowie to nie wystartuje i objawy
satakie jak opisałem wcześniej. Płyta epoź 8rda+ z nia wszystko jest w
porządku. Co to może być?

--
|MURDER WAS  THE BASS - TECHNO RULEZZ - NOBODY LISTEN TECHNO|
|BROOKLIN BOUNCE - X2X ---> TRANCE ENERGY 2002 ---> 2004|