Re: Zasilacz & Allegro - Problem !!!

Autor: irek <irek**SPAM**26_at_interia.pl>
Data: Wed 22 Jun 2005 - 10:49:21 MET DST

> no chyba nie chcesz powiedzieć że paliłeś zasilacze co pół roku? nawet no
> name
> ja jechałem zawsze na bez markowych ale przez jakieś 12 lat czy 15 lat to
> tylko raz wymieniłem na lepsiejszy i to w tym roku
> pozdrówka

to jeszcze malo widziales, jak jeszcze pracowalem w serwisie komp (kilka lat
temu) trafilo do nas kilka zestawow ze spalonymi zasilaczami, nie przypomina
mi sie by cokolwiek z nich przezylo przepiecie, poszlo wszystko: plyta,
pamiec, HDD, grafa - zasilacze byly bodajze L&C czy cos takiego, dystrybutor
MEGABAJT