sprzet za 3 3,5 tyś

Autor: nemo <nby_at_o2_ciach_.pl>
Data: Wed 22 Jun 2005 - 09:25:47 MET DST

Witam
składam kompa, mam na niego 3 no 3,5 tyś :)
chcialem wsadzic P4 HT 2.8 GHz (chyba ne odczuje duzego spadku wydajnosci z
porownaniu z 3GHz ?? a bedzie sie mniej grzal; dobrze mysle??) no i mazy mi
sie LCD 17"
co polecacie, jaka plyta pod ten sprzet?? - wszelkie asrocki odpadaja :)
acha komp do zastosowan domowych, granie filmowanie internetowanie :)
a i jeszcze jedna kwestia, karta muzyczna z mozliwoscia podpiecia do wieży

OGROMNIASTE dzieki za pomoc, ostatnio nie jestem na czasie wiec prosze o
pomoc specjalistow ;)

--
nemo