signal out of range

Autor: Picia <toolpusher_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 21 Jun 2005 - 23:07:40 MET DST

Witam,
Ulubiona gra córki sfiksowała a tatuś obiecał naprawić do jutra. Przy próbie
jej uruchomienia monitor siada i pisze iz sygnał (częstotliwość)jes poza
zakresem. No i muszę restartować komputer bo nawet menu w monitorze
przestaje działać. Przeinstalowałem grę i nic. Gra jest nienajnowsza
(Barbie) wymagania to karta z 8MB, 3D i DX 8.0. Czy to wina sterów do karty
czy co że zapodaje taki sygnał na monitor. Nic nie grzebałem jedyne co to
zainstalowałem grę Brothers in Arms.
Sprzęt:
Win XP Home
Athlon XP-M