Re: wymiana kilku części w pc

Autor: Nutria <xnzvy_nyyrteb_at_gyra.cy>
Data: Tue 21 Jun 2005 - 22:03:47 MET DST

Nagle Vituniu w <vituniu@poczta.fm> napisał w
<news:d99hb4$nuf$1@nemesis.news.tpi.pl>
> Ale to teoria... na wikszosc gierek wykorzystujacych DX9
> FX i tak jest za slaby...

Na 100% mam fx 5200 i nie gram w gry bo żadne nie chodzą a jak chodza to się
tną a i jeszcze tak na marginesie jest na tej karcie wiatraczek miedziany z
radaitorem ( a nie sam radiator) który sie nie kręci dopiero dzisaj zauważyłme
dam sobie głowę uciąć że chodzi już tak z pół roku i chyba nic nie będzie tej
karcie, nie opłaca mi sie wymieniac na inny bo i tak zamieżam zmieniać kartę
tylko tak pytam dla pewności.

--
"Człowiek stosując przemoc jest większym niewolnikiem od tego,
który cierpi z jej powodu"