Re: Komputer siada?

Autor: Ano nim <anonim1331_at_wp.pl>
Data: Tue 21 Jun 2005 - 19:33:20 MET DST

Użytkownik "Piotrek" <pkmail@2com.pl> napisał w wiadomości
news:d98ma2$2g30$1@news2.ipartners.pl...
> Witam,
> Obstawiam że komputer jest sprawny. Możliwe że po starcie systemu
> uruchamia
> się jakiś program który wymusza zmianę FSB i/lub napięcia CPU i to
> powoduje
> problemy. Radzę zrobić reset ustawień Biosu zworką Clear Cmos i przyjrzeć
> się uruchomionym programom w tle. Pozdrawiam.
>
> Piotrek

Program który mógł zmieniać ustawienia napięcia i taktowania wyłączyłem.
Ustawienia biosu zresetowałem programowo (opcją w biosie) to chyba
wystarczy. Wyłączyłem jeszcze przez msconfig.exe jedną rzecz i jest trochę
lepiej. Lecz gdy włączam grę np. SimCity 4 po jakimś czasie resetuje się
komputer. Czy to możliwe że po resecie boisu są ustawione za słabe
napięcia???
Dodam że temperatura (płyta i procesor) wzrosła. Czy to sprawka gorącego
dnia?
temperatury bez obciążenia:
Płyta główna:
Normalnie ok 32 C