wymiana kilku części w pc

Autor: Mad_Lamer <atarian_at_del.it.now.o2.pl>
Data: Tue 21 Jun 2005 - 17:10:39 MET DST

Witam
Jest sobie taki blaszak:
Athlon 1200
płyta główna VIA KT7
pamięć 256, sdr niestety
dysk segatte 5200 40GB na ata100
grafika geforce 2mx400 64MB ram

Musze kupić do niego nowy zasilacz, gdyż stary noname się nie wyrabia.
Najpierw myślałem o chieftecu, ale za około 80zł w sklepie jest Tracer MGB
400ATX, który też podobno jest dobry. Co o tym sądzicie? Zalezy mi na
cichej pracy i stabilności.

Natępnym elementem jest wiatrak na procesor. Jest zbyt głośny, nie ma
regulacji obrotów. W sklepie proponowano mi jakis Colorful za niecałe 50zł,
dobre to jest? A jeśli nie, to co innego kupić?

Na chipsecie mojej płyty jest mały, upierdliwy wiatraczek, które smarowałem
już wiele razy. Mam chęć go wy... rzucić i dać z tyłu obudowy obecny
wiatrak od proca, tylko że na wolniejszych obrotach (wstawię jakiś rezystor
w szereg).

Następnie karta graficzna... ciągle chrzanią się na niej wiatraczki, grzeje
się, jest niestabilna i w ogóle. Mam ochotę ją wymienić na jakąś kartę z
pasywnym chłodzeniem. Nie wiem tylko czy dostanę coś sensownego do
100-150zł. Coś, co by pasowało do reszty elementów mojego komputera. Zależy
mi na cichej pracy i zgodności z nowymi sterownikami (co wpływa także na
stabilność systemu...). Zastanawiam sie nad jakimś FX5200. A w ogóle to się
łudzę że po wymianie karty uda się jakoś pograć na tym sprzęcie w GTA:SA
;-)

Pozdrawiam
Mad_Lamer