Re: Jak odzyskać dane z prehistorycznego dysku MFM?

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak61_at_gazeta.pl>
Data: Tue 21 Jun 2005 - 14:24:14 MET DST

> Ponizej są fotki mojego XT'ka ;-)

Ja mam mojego ulubionego, malenskiego 386 - Compaq ProLinea 25 - dolozylem
mu nawet koprocesor.
Piekne, a calkiem niedawno (w tym roku) chodzil jeszcze jak router :-)

Teraz stoi jako rezerwa, jesli PII400 by padlo.

Swoja droga baaardzo fajna maszyna - jako sam router doskonale sie
sprawdzal, do tego maly CF i cichutki albo bezglosny (wiatrak ma
przelacznik 5V-12V-off).

Heh, raz mi nawet RAM w nim padl podczas pracy (ma 16MB!) wiec musialem
wyjac z szuflady inna partie :-)

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055